مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مهدیشهر برگزار شد


مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مهدیشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مهدیشهر، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این تعاونی به ریاست آقای علیگل غنیان. برگزار و آقایان حسین مشتاقی به سمت منشی مجمع و آقایان حسین کسایی نژاد و ذوالفقار عرب به سمت ناظرین مجمع او را در برگزاری مجمع همراهی کردند. همچنین در این جلسه آقایان پورهاشمی و اصابتی به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره گزارش عملکرد شرکت تعاونی از بدو تاسیس تا کنون را به مجمع ارائه و آقای علی قادری چاشمی به عنوان بازرس قانونی تعاونی گزارش خود را در خصوص عملکرد شرکت تعاونی و صورت های مالی سال مالی 1398 و 1399 و 1400 را به مجمع عمومی ارائه نمود.

در ادامه بر اساس دستور جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، رای گیری جهت انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرسی با عنایت به ضوابط قانونی در کمال صحت و سلامت برگزار و آقایان سیدجلال الدین پورهاشمی 223 رای محمد اصابتی 211 رای علیرضا کفاش 179 رای محمد ذوالفقاریان 158 رای ذوالفقار شهمیرزادی 156 رای نجفعلی انتظاری 151 رای محمد مهدی صلواتیان 110 رای به عنوان اعضای اصلی و آقایان علی مسلمان 76 رای علیرضا عالی 65 رای آرش بیدقی 47 رای امیر بهادر 27 رای به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره برای مدت سه سال برگزیده شدند. 

در انتخابات بازرس آقای علی قادری چاشمی با کسب 168 رای به عنوان بازرسان اصلی و آقایان علی اکبر پاکدامن 36 رای محمد علی جعفری17 رای به عنوان بازرس علی البدل برگزیده شدند.

در نهایت جلسه مجمع عمومی در ساعت 15:00با ذکر صلوات خاتمه یافت .

اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *