پیام تشکر مدیر عامل از سهامداران شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مهدیشهر


مدیر عامل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مهدیشهر حضور سهامداران در مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس تعاونی را پرشور توصیف کرد.

سید جلال الدین پورهاشمی طی پیامی حضور سهامداران در مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مهدیشهررا پرشور توصیف کرد و کار و تلاش مضاعف برای ارتقاء کیفی و کمی فعالیت های آتی تعاونی و شفافیت در عملکرد را پاسخ مناسب به این اعتماد دانست.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای محترم و معزز شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مهدیشهر

با سلام و احترام؛

خداوند سبحان را شاکریم که مجمع عمومی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مهدیشهر با حضور پرشور و فعال و دلگرم کننده اعضاء با نظم و آرامش و صمیمیت مثال زدنی و بی نظیر برگزار گردید و طی آن اعضای جدید هیئت مدیره و بازرس توسط شما عزیزان دلسوز با آراء حداکثری انتخاب شدند. حضور مشتاقانه تعداد کثیری از شما عزیزان به عنوان نامزد انتخابات و نیز حضور بالغ بر 70 درصدی سهامداران نشأت گرفته از علاقه مندی آنان به تعاونی و نشان دهنده فضای باز مطلوب و صادقانه حاکم بر آن است.

این حضور پررنگ و حداکثری شما بار مسئولیت و تعهد اعضای منتخب را دو چندان نمود و پاسخ مناسب به این اعتماد ارزشمند ، کار و تلاش مضاعف برای ارتقاء کیفی و کمی فعالیت های شرکت  خواهد بود.

اینجانب ضمن سپاس خاضعانه به درگاه خداوند قادر متعال بابت کسب چنین حدی از اعتماد سهامداران ، از همه عزیزان از صمیم دل تشکر نموده و امیدوارم با اتکا به حمایت های شما گرانقدران بتوانیم بیش از گذشته در راستای تحقق اهداف تعیین شده تلاش نماییم.

لازم است از انتخاب دوباره هیئت مدیره دوره قبل که نشان از تعهد، پاکدستی و دلسوزی این سروران در پیش برد اهداف تعاونی دارد صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت نمایم.

در پایان از خداوند رحمان مسئلت می نمایم که به بنده و اعضای هیئت مدیره و بازرس منتخب بیش از گذشته توفیق خدمت خالصانه و صادقانه عنایت فرماید ان شاالله.

سید جلال الدین پورهاشمی
عضو هیئت مدیره و مدیر عامل

اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *